Sosiaalinen myynti ja asiakaspalvelu somessa

22.3. 16.00-19.00
Koulutukset ja seminaarit, Yritykset, Yritystapahtumat

Ideoita ja vinkkejä pk-yrityksille LinkedInin, Instagramin ja Facebookin hyödyntämiseen.

Koulutuksessa käydään läpi esimerkkejä sosiaalisen median hyödyntämisestä sosiaalisen myynnin, verkostojen kasvattamisen ja asiakaspalvelun tukena.

Työpajaosuudessa ideoidaan keinoja ja annetaan vinkkejä somen käyttöön.

Kouluttajana toimii Saija Råtts SeAMKista.

Koulutuksen sisältö:

  • Asiakaspalvelu somessa, miksi ja miten?
  • LinkedIn sosiaalisen myynnin kanavana
  • Vinkkejä ja ideointia eri somekanavien hyödyntämisestä asiakaspalvelun tukena

Koulutus järjestetään lähiopetuksena Kauhajoella, paikka tarkentuu lähempänä ajankohtaa.
Seuraamme koronatilanteen kehittymistä, joten muutokset toteutustavassa mahdollisia.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen tästä.

Hinta:
Ilmainen sisäänpääsy
Paikka
Kauhajoki
Paikan kuvaus
Tarkka paikka ilmoitetaan lähempänä ajankohtaa
Osoite
Kauhajoki
Tapahtumanjärjestäjä
SeAMK
Tapahtuma muualla verkossa:
Facebook EP Kalenteri